neděle 16. prosince 2012

Jak se paří domácí sýr!!

A už jsem to málem vzdala.. pařené sýry mi prostě nějak nešly.. mozzarela se drobila na kostičky, korbačky se rozpadaly na kousky a oštěpky byly hrbaté a tuhé.. dala jsem tomu pár pokusů a nebyla příliš spokojená..
a hle.. tento víkend byl radostný na mnoha frontách..
a také díky tomu, že se čirou náhodou ... kdy se mi tedy poprvé nepodařilo zalisovat sýr.. nějak se rozpadl a když už můj milý říkal.. dej to slepicím.. já to šoupla do horké vody.. a ono to najednou šlo..
mrkněte na asi pátou pletýnku.. i nitě korbačikové jsem najednou mohla tahat...
no zkrátka radost..
a jestli se ještě podaří s tatínkem.. dát tomu přidanou hodnotou kouřovou.. to bude ještě vzrůšo!
a tak... je mi docela jasné, co budu dělat zítra večer :-)



2 komentáře:

  1. Krása! Mně taky daly pařené sýry pěkně zabrat, dlouho jsem na to nemohla přijít až náhle! - a to bylo radosti, dokážu si přesně vybavit ten pocit :-) Já mám teď se sýrařením útrum, asi za měsíc se má telit kravka, tak dojídáme poslední goudu a zvykáme si na život bez mléčných výrobků, páč to kupované mléko a výrobky z něj nám už prostě nějak nechutnají...Hana(ka)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji!! tak tak velká radost to najednou je! a už jsme je i zkoušeli vyudit.. má to ještě nějaké mouchy.. ale je to dost dobré.. tak tam na mě teď v hrnci čekají 3 kila na paření.. tak doufám, že to zase hezky půjde.. .-) dovezem ochutnat

    OdpovědětVymazat

Díky za váš názor.. sdílení

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...