čtvrtek 1. března 2012

Syrovátková buchta

Začala jsem objevovat taje mléka a jeho zpracování..
Jelikož jsem nadšenec.. nemohla jsem čekat až budu mít všechny vhodné pomůcky dostatečné znalosti. Pustila jsem se do sýření sýrů s radostí a zatím mám jen radostné výsledky .. budu zkoušet dále a dále a pak nabídnu ochutnat.
Se vznikem sýra zároveň vzniká velmi prospěšná tekutina a tou je syrovátka..
ač jsem ji pravděpodobně nikdy předtím moc neochutnala.. ani teď se mi do ní z počátku nechtělo. ale zároveň nejsem plýtvač.. přece ji nevyhodím!!
a tak vznikl syrovátkový chléb - velmi dobrý! syrovátková limonáda - taky chutná a syrovátková buchta..
a je mi jasné, že budu nadále se syrovátkou pokračovat:-)

a jak tedy na bychtu?
v míse smísit 400g mouky (půl hladká půl celozrnná), špetku soli, prdopečiva, vanilkový cukr
vedle v misce vyšlehat 3 vejce, 300g cukru (dala jsem méně..ale prý mám dát příště více .-)
k sypkému nalít 400ml syrovátky.. a vyšlehané vejce.
nalít na vymazanou formu.. péci pozvolna na 160/50min.

s hrnkem kysaného mléka.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš názor.. sdílení

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...