úterý 7. února 2012

Tuňákový tatarák

Až zase bude chuť silnější než prázdnota v peněžence koupím tuňáka..
čerstvého
a udělám z něj tatarák!

vyzkoušeli jsme variantu se sušenými rajčaty a byl výborný!! jaký asi musí být, když jsou čerstvá i rajčátka??
a jak na to?
čerstvé maso nasekat (naškrábat) na jemno. velmi jemno.
nasekaný tuňák
stejně tak sušené rajčátka, možno i olivy černé.
smísit, osolit, opepřit.. zakápnout citrónovou šťávou a olivolejem...
přidat nasekanou čerstvou bazalku..
možno přidat i česnek.. ale tentokrát mi neladill
a dělat lžičkou malé jednohubky..

ideální s čerstvou křupavou bagetkou (ale už jsem záhy zjistila, že sehnat ji v cz v takové kvalitě na jakou jsme byli ve FR zvyklí.. je asi nemožné... zbývá domácí pečení..) anebo třeba domácí hranolky. pan Francouz mi doporučoval mi hranolky dělat pouze a jen z odrůd brambor - bintie, monalisa, charlotte nebo sauternes.. zkusím je tu v CZ najít! snad budu úspěsná! protože francouzské hranolky... to je vyšší třída :-)

sušené rajčátka

4 komentáře:

  1. Tak to vypada opravdu chutne az se mi sbihaji sliny.

    OdpovědětVymazat
  2. pokud máte po ruce kus čerstvé ryby.. neváhejte :-) je to lahoda

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam. Vypadá super. Dobré bagety se tu fakt nedají sehnat (i když na farmářských trzích na Jiřáku a v prodejně Petite France, to jo, ty jdou:), ale mně se celkem dařily.. i ještě bublinatější, než mám na blogu, když jsem je zkoušela dělat v troubě, která má i samotný ohřev ze spoda. Takže doporučuju, nebát se:)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyborne krupave bagety maji na Jiriho z Podebrad, Praha 2 ve Frncouzske kavarne s pekarnou :))) Mohu jen doporucit :))) Ptz kus Francie se najde i v Praze :)

    OdpovědětVymazat

Díky za váš názor.. sdílení

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...