neděle 18. prosince 2011

Polévka z červené řepy

Je zima.
Chceme, aby nám bylo teplo, a abychom byli zdraví!
takže.. se tak snažíme chovat.
Vyzkoušela jsem "novou" zeleninu - červenou řepu. A moje matné vzpomínky se rázem rozplynuly. Chutná skvěle. Opravdu mě to překvapilo..
asi si ji budu strouhat s parmazánem každý den :-) ale nejprve musíme zasadit..

A tak jsem uvařila "řepovou polévku".
Nemůžu to nazývat boršč .. k tomu to mělo daleko.. i když jsem inspiraci a odvahu čerpala právě zde.

Měla jsem takový lehký zbytek vepřového podušeného se zelím. Povařila jsem tedy ještě s bramborem. Bohem jsem si osmahla a lehce podusila nastrouhanou řepu s mrkví..
Následně přidala vepřové ve šťávě s bramborem a zelím.
Povařila spolu ochutila solí, pepřem, majoránkou.. čerstvou petrželí.. stroužkem česneku nastrouhaným na jemno..

a už to bylo na stole..
s čerstvým chlebem..

už se těším na další řepu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš názor.. sdílení

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...