úterý 20. prosince 2011

"kapustničkový" salát a sýrový závin

Růžičková kapusta nasytí mě dočista.

Zatím nám více chutná ve studené variantě - což je salát.
Přesto je třeba kapustičky:
 -  omýt,
 - odkrojit zaschlé konce,
 - odloupnout ošklivé lístky,
 - povařit v osolené vodě - do varu a vypnout.. nechat chvilku dojít.
 - nechat vychladnout,
 - napůlit,
 - promíchat s bílým jogurtem, solí, pepřem, česnekem
 - dát do ledničky vychladnout.

a je salát z kapustiček.

Sýrový závin.. mile překvapil.
Je třeba asi tak 300g různých druhý sýrů.
já měla tři - blue village, kozí, nectarine, eidam, a vlastně ještě na posypání parmazán.
Sýry jsem nakrájela na kousky.
Smíchala trošku kys. smetany se lžičkou kečupu (ty jo poprvé co jsem ho použila od té doby co mi ho brácha před rokem přivezl.. no a asi naposledy :-), solí, bylinkou (prvovenseálskou směsíí).
Listové těsto rozválela, potřela smetanou, doprostřed placky rozvrstvila sýr a okraji těsta přikryla.
posypat parmazánem.


Upečeno za chvilku.. jen nechat zezlátnout...

2 komentáře:

  1. Prisla jsem vam poprat vsechno nejlepsi do Noveho Roku 2012

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji mockrát i Vám!! ráda bych se k protinožcům vypravila... tak uvidíme zda se podaří.. ať se dařííí!!

    OdpovědětVymazat

Díky za váš názor.. sdílení

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...