sobota 8. října 2011

Kynutý koláč s pudinkem a broskvemi

Dle mého názoru malý experiment s kynutým těstem.
Jelikož zcela náhle jsem neměla žádné mléko, které přidat do těsta.. Použila jsem "kysanou smetanu" (ale tu francouzskou tučnou :-) a trochu teplé vody. Jinak jsem kynuté těsto udělala dle běžných.. zvyklostí. a musím říci, že těsto bylo prima.
A tak jsem tedy vypracovala kynuté těsto.. (třeba dle tohoto receptu). Dala kynout.
Mezitím uvařila pudink - jen z maizeny (kukuřič.škrobu), hnědého cukru a mléka. Ten jsem nechala lehce vychladnout, pak do něj přidala pár oříšků másla a pár lžiček kaštanového džemu. Vyšlehala.
Vykunuté těsto rozdělila na dvě různé poloviny. Tu obě vyválet na placku. Tu větší jako první na plech rozložit.. natřít pudinkovým krémem. Na to druhou placku.. Taky lehce potřít krémem a poklást na to měsíčky broskví.
Pekla jsem ... cca 45 min.
Nejlepší čersvý! I když těsto zůstane díky pudinku vláčné i druhý den...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš názor.. sdílení

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...