neděle 5. června 2011

Tvarohový morušový dezert

Nevím jak to správně nazvat.
Asi to je tak trochu cheessecake ale ne úplně.
Začalo to tak, že máme moc moruší. Nechce se mi dělat marmeláda, neboť bych ji neměla jak skladovat. Sirup už máme, tak to chtělo nějaký dobrý koláč.
Takže jsem nejprve udělala sušenkový základ - pytlík piškotů rozemletých s půl koskou měkkého másla. Tím jsem vyložila dno formy (keramické zapékací misky). V misce smíchala moruše s tekutým cukrem. Navrstvila do formy. V další misce smíchala kysanou smetanu s půl krabičkou čerstvého sýra (lučina) tři žloutky půl hrnku cukru..Smetany jsem přidávala, dokud se mi nezdálo, že to má tu správnou chuť a je toho dost :-)
Nalít na ovoce a péci v troubě cca 50 min na 160..
A pak chladit do druhého dne.. Aby to hezky ztuhlo a propojilo chutě!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš názor.. sdílení

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...