neděle 19. června 2011

Koláč něco jako vodouch.

Recept, který mě nalákal na dávnou vzpomínku z léta, kdy mi bylo asi 10let. A byli jsme po koupališti na návštěvě u tety mých kamarádek. A ona tam měla takový tmavý vlhký koláč. To já ráda. A tak jsem si teď myslela, že by to mohlo být ono.
Ale asi není. Nebo kdybych se možná držela přesně receptu, tak jo. Ale to mi moc nejde.

Tak jsem to zkusila jinak.
V hrnci rozpuštěno
máslo (cca50g)
smetana (asi tak 100ml crem fraish)
tři lžíce kakaa
1,5hrnku cukru (hnědého)
trošku mléka (5lžic)

V mísce vyšlehaná tři vajíčka, do nich 1,5hrnku mouky a prdopeč.

Rozpuštěnou směs přišlehat do mísy. ale kousek nechat bokem jako polevu, na to jsem ale zapomněla, takže jsem to po upečení polila smetanou.
a přidala jsem rozšlehaný rynglový kompot asi tak hrnek. (aby to bylo ještě vlhčí).

Dát péci.
Pravda hodila by se na asi čokoládová poleva s oříšky.. Já to nahradila aspoň trošku smetanou.
Byl krásně vlhký, vláčný, lehký...

2 komentáře:

  1. Koláč vypadá nádherně, určitě skvěle chutnal!

    OdpovědětVymazat
  2. jj byl výborný! děkuji za pochvalu!

    OdpovědětVymazat

Díky za váš názor.. sdílení

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...