pátek 6. května 2011

"Lazáně" s hovězím

Tak jsme měli takový hovězí týden :-)
Nejprve jsem v sobotu hovězí kousky hezky naložila do litinového hrnce. Zasypala spoustou kořenové zeleniny, zalila půl litrem vína. Do neděle se to hezky marinovalo. V neděli dusilo asi čtyři hodiny. Pak jsem slila vývar. Z toho udělal polévku.
Maso jsem trošku přikořenila, zbytek šťávy rozmixovala se zeleninou na omáčku. A ještě chvilku pekla otevřené již..To byla neděle :-)V pondělí bylo to stejné maso akorát místo rýže těstoviny.
A pak jsem zbylé maso nakrájela na kousky spolu cibulkou udělala takovou boloňskou omáčku. Naneštěstí jsem to moc osladila :-(
a pak už jen do pekáčku vrstvila - plátky lazáně - boloňská - zasypat sýrem... navrch směs smetany a bylinek a sýru. Pekla asi 45 min..


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš názor.. sdílení

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...