pondělí 30. května 2011

Artyčok premiérově..

Už dost dlouho přešlapuji kolem artyčoků.. Měla jsem z nich respekt, ale pořád mě to lákalo.

Až jsem je nakonec zlomila..
Nevědíc co se v nich vlastně skrývá.. vybrala jsem variantu, že je neprve celé 10min povařím v osolené vodě, pak je nechám v té vodě půl hodiny odpočinout. Mezitím jsem si připravila bylinkový dip (kys. smetana, olivový olej, sůl, čersvé oregano, bazalka, trošku česneku..).
a pak jsem tedy začala loupat.
Dle návodů ulomovat jednotlivé lístky a zuby setřít malou dužinu. Ze začátku to teda bylo nic moc avšak čím dál blíže srdíčku, tím jedlé sladké dužiny přibívalo. A nakonec jsem se dočkala i toho srdíčka.
A dokonce dvakrát, neboť můj milý odmítl artyčok.. a myslím že zaváhal :-)
Chuťově mi to připomíná kedlábek s hráškem, anebo prý uvařený květák..

Tak to je to srdíčko.... na které artyčok láká..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš názor.. sdílení

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...