neděle 10. dubna 2011

Palačinky na slano

Ano docela často se mi nelíbilo toto spojení - slané palačinky. Ale když už jsem v té zemi, kde palačinky mají skoro svůj domov a sídlí na každém rohu, tak jsem si pomalu zvykla. A dokonce se mi začaly sbíhat chutě, když jsem viděla ty nadité kornouty plné masa a sýru a zeleniny..
A tak jsem to taky vyzkoušela. Zatím tak opatrně. A přesto na divoko s kapustou.





Palačinkové těsto je asi běžné - hrnek mouky, půl hrnku mléka, vajíčko, špetka soli, cukru. Takže jsem je krásně bez oleje usmažila. A naplnila dušenou kapustou, sýrem, salámem.. Vložila do pekáčku, zasypala sýrem chvilku pekla.
Bylo to prima.
Ale lehce nezkušená kapusta mě dostala - moc jsem jí věřila, že bude sladká. A ono ejhle. Byla hořká. Takže bych doporučila pro příště dusit více, sladit více. Dobře ochutit solí, česnekem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš názor.. sdílení

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...