pátek 29. dubna 2011

Malinové dortíčky

Zase na mě přišla mlsná. Tentokrát obohacena o misku malin. Vymýšlím celý den co s nimi. Jsou to letošní první, tak jsou chutě veliké. Nakonec jsem udělala malé dortíčky a ještě zůstalo na horké maliny se zmrzlinou..
Dortíčky uspěly i u mého milého. To zračí jedlost, tak abych nezapomněla jak jsem je dělala :-)
Většinou když mě nějaký recept zaujme, tak z něho stejně nakonec udělám něco jiného.
Stejně to bylo i teď, původně to mohl být malinový dort jogurtový anebo muffiny. Ale potřebovala jsem nakonec mezi.
Takže jsem vyšlehala dvě vajíčka s 3/4 hrnku cukru, vanilkou. Přidala trochu rozpuštěného másla (asi tak kostičku 5x5cm) a půl hrnku oleje. Dále jsem zašlehala  svůj domácí jogurt, ze kterého už se ovšem stalo něco jako podmáslí (hrnek). A dva hrnky mouky s půl sáčku prdopeč. Asi tak 3/4 hrnku malin jsem trochu promíchala s tekutým cukrem a kapkou citronu. Lehce vmíchala do těstíčka..

Nalila do formiček, posypala mandlemi..
Pekla se během královského svatebního obřadu takže asi tak 50min.
Jelikož dneska slavíme apsoň na dálku dvoje narozeniny, tak jsem vyšlehala šlehačku. A ještě i jahodovou zmrzlinu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš názor.. sdílení

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...