pátek 15. dubna 2011

Kapustová sekaná

Někdy se nedaří. Mě se sice moc nepovedla sekaná, kapustová to byla. Ale i přesto za pokus to stálo. Kapustu jsem povařila ve slané vodě do měkka. Poté rozmixovala ponorným mixérem na kašičku. Dobře ochutit stroužky česneku, soli, oreganem, saturejkou. Zasypat strouhankou (asi ze dvou rohlíků), zalít rozšlehaným vajíčkem s trochou smetany. Zamíchat do toho na kousky slaninu (cca 200g). Z kaše by se měla stát tuhá hmota. Vytvarovat v pekáčku do bochánku. Upéci radši hodinu. Dobré s bramborovou kaší, okurkem.
U mě se stala někde chyba. Měla jsem směs moc řídkou a ošidila jsem vajíčka. takže bych radši příště dala vejce tři a stouhanky také více. Aby to nebylo takové rozpláclé...
Chuťově však výborné!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš názor.. sdílení

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...