úterý 12. dubna 2011

Dala bych si kuře

Docela dost často se vyhýbám koupi kuřátka. Jelikož můj milý jej přímo nemiluje. Říká, že je tam moc kostí málo masa, ale že je to nejlevnější maso, tak co už. To mi ježí chloupky. Popírám to. Nemyslím si, že by bylo nejlevnější. Rozhodně ne tady ve Francii. Ano v akci se dá. Ale vepřové je mnohdy levnější. Anebo krůtí. Míchá se to. A že má kosti? Ty já ráda ožužlávám.. když vím co jím, nebojím se dát si trochu chrupavky, morku :-)
No ale teď o víkendu už jsem měla chuť tak velikou. Měli jsme kuře snad naposledy o Vánocích. Tak jsem koupila a rovnou dvě :-)
Jedno na oběd (na dva) druhé prozatím do mražáku. 
Zase jsem použila na pečení litinový hrnec. Kuřátko zčásti odkostila - odstranila páteř a žebra. Naplnila nádivkou z moc bylinek (petržel, tymián, oregano, saturejka, pažitka), vajíčka, kostek housky, smetany a soli. Pod kůži jsem vetřela máslo s česnekem. Dala do kastrůlku a dusila pečením  dvě hodiny. Pak otevřené asi na 40 min (zkrátka než jsem připravila rýži, salát, dezert..)
Největší potěšení na tom je asi ten hrnec, jelikož z masa udělá jemnou, měkkou delikatesu. Už se těším na svůj vlastní!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš názor.. sdílení

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...