pátek 15. dubna 2011

Brownies

Respektive spíše pokus o brownies.
Někdy i když se moc těším, že si udělám onu pravou specialitu, tak pak v závěru (nebo průběhu) sejdu z cesty. Změním originální recept a pokračuji dle svých možností a nápadu. Ne vždy se to vyplácí. Ale často to vyjde. Zvlášť, když vlastně nevím, jak má ono pravé opravdu chutnat. Takže není jak výsledek zhodnotit. Stačí se pak spolehnout na milého názor - chutná nechutná :-)
Tentokrát chutnalo!
I mě a moc.
Rozhodla jsem se pro dvoubarevné čoko - tvarohové brownies.
Takže jak na to. Rozsekala jsem tabulku čokolády a cca 100g másla. Společně rozpustila (v míse v troubě). Míchala do hladka. Přidala cca 100g cukru. Šlehala do pěny. Přidala dvě vejce. Šlehala. Přidala cca 100g mouky, lžíci kakaa, vanilky, špetku soli. Do této čokoládové hladké směsi ještě patří čokoládové pecičky. Já neměla, tak jsem nasypala namočené hrozinky a trochu nasekané čokolády.
A do tvarohové části patří 200g sýru Philadelphia. Ten nemám a nekupuji. Nahrazuji něčím jako pomazánkové máslo, nebo tvaroh. K tomu žloutek a cukr na oslazení. Od příště už použiji domácí tvarohovou smetanu :-)

A tady jsem zase odbočila od doporučovaného postupu. Mělo by se to nalít do hranaté formy vyložené alobalem ve všech směrech. To se mi ale nechtělo. Nalila jsem tedy čokoládovou směs do keramického pekáčku. Navrch navršila nerovnoměrně tvarohovou hmotu. Šlo to hezky i bez cukrářské špachtle. Upečeno bylo asi za 40 min. Prostředek se ještě třepotal.
Krájet na malé kousíčky...

Už vím, proč použít alobal - aby šlo hezky vyklopit a nakrájet na čtverečky. Nevadí, vydoluji to z formy :-) Je to krásně vlahé, měkké. K nevydržení nesníst to celé hned.
A jak to má asi doopravdy vypadat  - pan šefkuchař David L. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš názor.. sdílení

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...