pondělí 14. března 2011

Je libo lososa...

Ano, ano, ano to bych mohla pořád souhlasit. Neomrzí se tato rybička. Stala jsem se poměrně snadno stoupenkyní pro lososy. A dokonce mě překvapilo, že se mi i ta lososová barva líbí!! a ta chuť!
Dnes jsme si jej dopřáli s těstovinou Tagliane a nepatrnou smetanovou omáčkou. Nejprve jsem lososa nakrájeného na menší kousky lehce orestovala. Zákápla citrónem, česnekem, solí, přidala zelenou papriku a petržel. Pak jsem maso vyndala z kastrólku a dala do tepla do trouby, přikrytého alobalem. A v kastrólku udělala jemnou mini omáčku, z trochy smetany a vody. Tím jsem přelila těstoviny a lososa pohladla na top.
Je pro mne vždy překvapující, jak syté to maso je! A jak lahodné.. o tom už se přesvědčte sami.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš názor.. sdílení

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...