úterý 22. února 2011

Selská koprovka

Jarní úklid mražáku tentokrát přišel s pytlíkem kopru nasbírným podél vinic. Koprovou omáčku jsem sice ještě nikdy nevařila, ale chuť mě směle popoháněla do vaření. Začalo to knedlíkem. Na jistotu jsem si zadělala těstíčko ze starých baget a  celozrnné mouky. Naládovala do vymazaných hrníčků a dala vařit. Stejně tak se vařila vajíčka. Na omáčku jsem vymíchala hladkou jíšku, přidala bujón, mléko, vodu. Povařila 15 min. Pak jsem přidala několik lžiček vinného octa, sůl, pepř, nasekaný kopr. Na závěr pak pár lžiček čerstvé smetany. Omáčka byla silně aromatická. Vajíčka krásně žluté. A knedlíčky plné semínek a petržele nejlepší.
Můj milý to nazval selskou variantou. Opravdu vše bylo tak jaksi jiné než je známo ze školních jídelen :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš názor.. sdílení

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...