pátek 18. února 2011

Na sladko

Chuť na kousek léta. Stačí otevřít mražák a vybrat si z mnoha kouzelných pytlíčků, pečlivě připravených v horkých měsících. Vybrala jsem si dávku vypeckovaných ryngliček a čisté rajčatové pyré.
Rajčatová polévka s česnekem je moje oblíbená. Silná chuť dobře okořeněná s bazalkou na špičce.
A jak na sladké knedlíčky. Zálusk jsem měla tvarohové s ovocnou omáčkou. Malinké kuličky. Realita však trošku komplikuje situaci. Není kostka tvarohu. A v obchodě jsem ji ještě neměla to štěstí najít. Leč máme tady vynikající čerstvou smetanu, která svou hustotou a kvalitou předčí leckterý vodnatý tvaroh :-) To že ani krupici a hrubou mouku nemám mi už zas tak nevadilo. Dala jsem mouku fluidé což by mělo znamenat snad tekutá.. Ale beru to tak, že se jen snáze zapracovává. A tak vznikly smetanové knedlíčky ze dvou vajec, hrnku smetany, hrnku mouky, špetky soli, trochu cukru. Vařily se tři minutky a podušené ryngle se sirupem, kapkou vody, vanilkovým cukrikem chutnaly báječně...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš názor.. sdílení

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...